Kære medlemmer.
Sæsonen er i fuld gang, og de første matcher er nu afviklet med et deltagerantal på ca. 90 tilmeldte pr. turnering.
Årets første matcher
Efter årets to første matcher er der 2 ting bestyrelsen har bemærket.
For det første, må vi igen rose alle medlemmer for i den grad at være trådt ind i den digitale tidsalder. På nær et par enkelte svipsere (her kan bla. nævnes, at et enkelt medlem efter 3 huller havde lavet 3 x Hole In One!), så har den digitale indtastning kørt fuldstændig problemfrit.
Det er en kæmpe hjælp til os som bestyrelse, at vi ikke skal sidde og taste resultater ind manuelt, men i stedet blot kan kontrollere om I har tastet korrekt ind. Så husk at klappe jeres spillemakkere på skulderen næste gang, i skal ud.
Det andet, der er hver at bemærke er, at man pludselig ikke skal lave 46 point, for at komme i præmierækken. Det virker til at det nye handicap system har slået igennem, og folk måske er blevet bedre til at registrere sine scores. Der er i hvert fald en tendens til, at de scores der bliver indleveret ligger mere inden for ”normalen”, lige på nær 2 gange 40 point i A-rækken. Stor klapsalve til begge de 2 herre i øvrigt.
”Den gule førerhat”, som indikerer, at man ligger nr. 1 til at blive vinder af Holgers Drenge, er nu taget i brug. Første mand med den på er Boo, der efter sidste sæson har fået lov at bære den indtil næste fællesspisning, hvor den vil blive givet videre. Som en ekstra sjov ting har vi besluttet at hatten skal pyntes lidt, inden man giver den videre. Så find jeres kreative sind frem, og lad os se hvordan den ender.
Send gerne et foto af føreren, inden der tees ud til tbu@buchwaldt.org.
Fællesspisning/Præmieoverrækkelse d. 2 juni.
Vores fællesspisninger er der hvor vi skal hylde dem der har været gode i løbet af sæsonen. Den første ligger d. 2. juni, efter vi har spillet 9 huller.
Der vil i løbet af året være små arrangementer tilknyttet fællesspisningen, og det første er kommet på opfordring af flere af de kvindelige medlemmer i Golfklubben. De har ytret et ønske om at vi fik nogle skarpe tilbud fra vores pro shop, på noget nyt tøj. De har bemærket at der øjensynligt er flere Holgers medlemmer der godt kunne trænge til en opgradering af garderoben.
Landstrøm Golf Academy, vil derfor kigge forbi og lufte noget beklædning der kan købes til fordelagtige priser.
Skovtur, fredag den 3. juni – Vasatorp Golfklub
Årets skovtur er efter hiv og sving blevet planlagt, og turen går til den flotte Vasatorp Golfklub. Banen er kåret til Sveriges bedste golfbane 2015, 2016 og 2017 af World Golf Awards.
For at turen skal blive en realitet er det nødvendigt at der kommer 48 deltagere, da den ellers ikke kan løbe rundt økonomisk. Der har allerede nu været stor interesse for turen, og vi er i skrivende 29 tilmeldte, så vi nærmer os de 48 delatgere.
Der er en egen betaling på 500 kr, som dækker bustur, Greenfee og frokost, så hvis du vil spille Vasatorp så findes det ikke billigere end det her tilbud.
Du kan finde en lille teaser-video her: https://youtu.be/ziWWjuvNQG8
OBS! - Aflysning af match den 19. maj
PS: Vi er desværre blevet nødt til at aflyse matchen den 19. maj, da banen er reserveret til en turnering.
Da den 26. maj er Kristi Himmelfart vil der være en god mulighed for at forfine evnerne i den lille pause, der kommer mellem den 12. maj og den 2. juni.
Til gengæld er der så masser af golf, da vi forhåbentlig også skal til Sverige den 3. juni.
Genindmelding
Der er stadig enkelte medlemmer fra sidste år der endnu ikke har fået genindmeldt sig. Det er vi selvfølgelig rigtig ærgerlige over, men forestiller os at det må være en forglemmelse. Til gengæld har vi fået en god håndfuld nye medlemmer, som vi håber I alle vil være rigtig gode til at byde velkommen.
Så derfor, hvis du ikke allerede har meldt jer ind for den kommende sæson, så sker det ved enten at betale 350,- på: MobilePay: 26518 eller
Bankoverførsel: Vores netbank konto 1551 – 12402368
HUSK VENLIGST AT ANFØRE MEDLEMSNUMMER OG JERES FULDE NAVN PÅ OVERFØRSLEN
Sponsorer
De første sponsor har meldt deres ankomst, og som I også har kunne se på vores første matcher, så er det alle gode folk vi skal huske at støtte og bakke op om. Uden dem ville vi ikke kunne gøre det så sjovt at være med i vores klub. Så husk at bakke op om vores sponsorer.
Der er heldigvis fortsat plads til at netop dit firma, kone, gode ven eller andet kan være med til at gøre præmierne endnu mere spændende i Holgers Drenge. Så skulle du kende nogen der er interesseret i at sponsorer præmier til os, så sig endelig til. Det koster ca. 600,- at sponsorere en match, og der er ikke begrænsninger på, hvor mange man må sponsere. For at komme sponsorer kan du kontakt Dennis Kjeldsen på mail denniskjeldsenbb@gmail.com.
/Holgers Drenges bestyrelse
|