Kære medlemmer.
Sæsonen er skudt i gang, og de første matcher er allerede gennemført med en rigtig flot deltagelse. Det betyder også at vi er trådt ind i et nyt mdr. og det derfor er tid til endnu et nyhedsbrev med lidt om fremtiden.
Anders og Carina.
Ligesom alle andre, så er vi i Holgers Drenge selvfølgelig også utrolig ærgerlige over den kedelige nyhed der blev udsendt omkring Anders og Carinas situation. Vi har gennem de sidste par år haft et rigtig godt samarbejde med dem, og de har været en fast del af det sociale liv i Holgers Drenge, med deres sponsorater, bidrag til fællesspisninger og deres altid store service efter vores torsdag matcher mm.
Vi havde inden sæsonstart købt gavekort som en del af præmiebordet til vores ugentlige turneringer hos Anders og Carina. De gavekort må vi forvente annulleres og derfor må indskrives som et tab i dette års regnskab. Vi vil som bestyrelse selvfølgelig forsøge at minimere det tab mest muligt, men det kan ikke undgå at det vil påvirke årets resultat. Heldigvis er vi en sund forening, som er polstret til netop sådanne udfordringer.
Det har selvfølgelig også betydning for de kommende fællesspisninger, hvor vi allerede nu er begyndt at kigge på hvad vi kan gøre for at fastholde fællesskabet og slippe af med alle de flotte præmier vores sponsorer er med til at donere.
Holgers Drenge Turnering – Spillerækker
Der er kommet nogle spørgsmål til inddelingen af rækker, samt Teesteder/spilformater for de forskellige rækker.
Efter sidste sæson gik vi som bestyrelse i gang med at kigge på rækkeinddelingen, på baggrund af jeres svar på vores evalueringsskema, samt tidligere års deltagerantal.
I det kunne vi se at der var for stor spredning på deltagerantal i de 3 rækker, og stor forskel på hcp forskellen i de 3 rækker.
Løsningen på dette blev at oprette den 4. række, for dermed at gøre konkurrencen mere lige, og sikre at alle have tilnærmelsesvis samme antal slag når de gik ud.
Det næste der blev kigget ind i var hvordan vi kunne sprede spilformerne ud, så der kom flere regulerer matcher, som passede til niveauet på de forskellige rækker. Det har tidligere været et problem at medlemmer ikke har kunne holde sig indenfor tidsgrænsen på 4 timer, fordi spilformen har været for udfordrende og kostet for meget tid i f.eks. slagspilsrunder.
Samtidig har GolfBox udviklet et forslag til ”teestedvalg” på baggrund af hcp. Det har vi taget til os, og derfor valgt at der vil blive spillet fra forskellige teesteder, og forskellige matchformer i de forskellige rækker.
De tiltag skulle gerne være med til at gøre det mere lige, og mere attraktivt for alle spillere at være med i Holgers Drenge.
Kr. Himmelfartsdag – Book tid tidligt
Kr. Himmelfartsdag falder sjovt nok igen på en torsdag i år, og derfor skal vi selvfølgelig også have en Holgers runde på den dag.
I starten af året henvendte bestyrelsen sig til os for at høre om muligheden for at ligge en turnering på dagen, for ungdomsspillere.
Det sagde vi selvfølgelig ja til, mod lovning på at det ikke ville ramme ind i vores reserverede tider.
Desværre er den kommunikation ikke kommet rundt i alle grene, og turneringen kommer derfor til at tage vores tider mellem kl. 15.00-16.00.
Vi har derfor forhandlet os frem til at de tider vi som kompensation får låst nogle ekstra morgentider i stedet.
Det betyder at tiderne mellem kl. 8.06 – kl. 9.45 er reserveret til Holgers i stedet. Da det er en helligdag, og banen er booket til turnering fra kl. 12-16, må der forventes at der bliver tryk på banen. Derfor vil vi som bestyrelse gerne opfordre til at man hurtigst muligt får sikret sig en tid denne dag.
Holgers Drenge tiderne er reserveret til HD-medlemmer indtil 7 dage før, derefter åbnes de for alle medlemmer af klubben.
Sponsorer
Skulle du gå med en sponsor i maven, eller kende en der kunne være interesseret i dette, så er det nu man skal slå til. Sponsoraterne kan være enten gavekort til din virksomhed, eller bare en betaling hvor vi hjælper med præmierne.
Det koster ca. 600,- at sponsorere en match, og der er ikke begrænsninger på, hvor mange man må sponsere. For at blive sponsorer kan du kontakt Dennis Kjeldsen på mail denniskjeldsenbb@gmail.com.
Indtastning/tilmelding - Aftenbønnen
Til slut en lille bøn fra turneringslederen.
Alle koder til scoreindtastning bliver udsendt inden kl. 6.00 på spilledagen, hvis man mod forventning ikke har modtaget den, så skal man skrive til Rasmus - rb@rbbyggeraadgivning.dk inden kl. 10.00.
Når man indtaster, skal man kontrollere om man har tastet alle huller, hvis ikke vil man blive registret som NR og ikke være med i konkurrencen.
Deadline for tilmelding af turneringen er kl. 18.00 onsdagen inden turneringsstart (Enkelte matcher kan have andre deadlines), efter deadline er det ikke muligt at komme med. Hvis man ved man ikke kan deltage, er det muligt at framelde sig indtil deadline.
På vegne af Holgers Drenges bestyrelse
Rasmus |
|
|
12. maj 2025
Nyhedsbrev Holgers Drenge | Maj 2025 Læs bl.a. om match med startliste, hvad man skal gøre, hvis man ikke deltage i en match, man er tilmeldt - og ikke mindst Skovtur 2.0!
Læs mere |
|
8. april 2025
Nyhedsbrev Holgers Drenge | April 2025 Læs bl.a. om torsdagsmatcher, afslutningen af vintergolf og en oversigt over vigtige datoer.
Læs mere |
|
21. marts 2025
Nyhedsbrev - Holgers Drenge | Marts 2025 Læs bl.a. om nye medlemmer, matcher, rækkeinddelinger, Årets Holger, tættest på pinden og ikke mindst skovtur... og Skovtur ver. 2.
Læs mere |
|
|
|
|
|
|